2010. november 21., vasárnap

1. nap: Utazás és érkezés

Összegezve szerencsére minden jól ment, mint a megolajozott varrógép. A nap már akkor jól kezdődött, mikor megérkezett a taxi. Kullogok kifelé a csomagommal és a fejemben valami sárga kocsi képe jelenik meg. Amikor megérkezem meglátom a kocsi farát. Ez sem nem sárga sem nem rövid - gondoltam magamban. Lépek még ötöt és még mindig nem látom a kocsi elejét a ház oldalától, de a farát már rééég....Első szó, ami végigsuhant a fejemben..."Mi a f***?" Hát egy fekete limuzin várt minket....kiderült ugyanis, hogy minden héten a taxitársaság kisorsol egy embert, aki taxit rendelt és limuzinnal utazhat. Szóval így esett az, hogy egy szép hosszú fekete bádogdobozzal mentünk a reptérre, persze mindenki jól megnézett minket.


...
Hát igen a becsekkolás...szépen megkaptam a kis matricáimat, majd megyek az átvilágítóba. Persze, hogy becsipog a kapu. Félreállítanak, tejes átfésülés. Kezdtem magam rosszul érezni, kb. mint a filmekben, mikor átvizsgálnak egy ürgét.   Karóra....annyira hozzászoktam, hogy elfelejtettem levenni. Szerencsére, így már minden okés volt...de mire odajutottunk már nem is nagyon volt mit levenni. :D
...
Totál elképzeltem, hogy ilyen kis alagúton megyünk a repcsi belsejébe...pff szép álom volt, ami hamar összeomlott, mikor megláttam Ferihegyen hogyan kell egy repcsire felszállni. A várakozóból a becsekkolás után Buszra felterelik az embereket, viszik őket jó esetben bő 250 métert, és már kb le is szállhat az illető, mert civil a pályán nem lehet. Azonnal próbáltunk taktikázni, a busz mindkét oldalán volt ajtó, így hárman ide, hárman a másik oldalra álltunk, hogy amint nyílik az ajtó spuri a gépre helyet foglalni az ablak mellé. Há...a franciák még nálunk is túltettek. A busznak volt egy elkerített része lánccal, ahol az elsőbbséget élvezők ültek....(speedcheking), akik annyi előnyt élveztek a drágábban megvett jegyükért, hogy előbb szállhattak fel mindenhova. Nos a francia kutyáknak nem kellett más...átbújtak gyorsan a lánc alatt és kisurrantak a buszból...az egyikre jól rá is csukták az ajtót...megérdemelte :D
...
Engedély megadva és már kanyarodunk is rá a felszállópályára...hát a pilóta nem szarozott még csak 45 fokban fordultunk rá a pályára, de már full stifften ráadta a kakaót a hajtómúvekre szó szerint ráfarolt a pályára és már repültünk is kb felfelé

...alig 10 másodperc múlt el az elemelkedés óta és már 3-4 kilométer magasan voltunk. ( Tyhűűűű de gyóóóórs vóóót :D). Az ég (alattunk :D) felhős volt. Ami még érdekesebb, hogy egyik irányba volt nyugvó nap és ezzel egy időben a másikon sötét csillagos teliholdas égbolt, elég erős kontraszt. A képen az Alpok legteteje látszik :)

...
Leszállásnál majdnem csináltam csokis gólyót a lábam közé....Egészen 10-20 méterig szépen süllyedtünk, mikor az utolsó pillanatban egy hatalmas széllökést kapott a gép és megbillentünk elég rendesen. Mázlikra a pilóta azonnal korrigált és szépen letette a gépet, persze ott még kicsit csúszkáltunk.
...
Első benyomások Párizsról címszavakban:
Bonyolult és óóóriási metróhálózat,
Rengeteg néger és még annál is több,
Mindenki rohan mintha egy veszett véreb üldözné.
Angol nyelv számukra nem létezik, angol feliratokat vadászni kell.
Ismétlem csak első benyomás. :)
Folyt köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése